Lassan jön a tavasz, a megújulás időszaka. Változz meg velem kívül és belül

2020.02.25

Vitaminszükségletünk minden évszakban más. Minden korosztálynak más a vitaminigénye. Ezért fontos egészségesen enni, sok zöldséget, gyümölcsöt..

Természetes vitaminforrás:

🥕 A-vitamin: sárgarépában, sóskában, májban van.

🐟 D-vitamin: halolajban, tojásban, és néhol a tejben.

🥚 E-vitamin: növényi olajokban, tojásban, gabonacsírában.

🥗 K-vitamin: káposztában, búzakorpában, májban.

🍋 C-vitamin: zöldpaprikában, a csipkebogyóban, a ribizliben, a citromban és a narancsban, savanyú káposztában.

🍌 B-vitamin: B1: élesztő, csirkemell, sertéshús; B2: csirke- és sertésmáj, csiperke gomba; B3: csirkemell, gomba, lazac; B6: banán, lazac, rák; B11: karfiol, teljes kiőrlésű kenyér; B12: makréla, hering, tyúkmáj

🐟 Omega 3: elsősorban a tengeri halakban és az olajos magvakban található.

Ezeket a vitaminokat én 1 vitaminba be veszem, és sokkal erősebb lett az immunrendszerem mint volt. Remélm a ti egészségetek is elfogadható. Én változtattam az étrendemen, több zöldséget, gyümölcsöt eszek. És megfelelő omega 3 olajat használok, ami 120 nap alatt helyre állította a szervezetem egyesúlyát.