Omega 3 zsírsavról bővebben

2020.02.19

Omega 3 jelentős mennyiségben a tengeri halakban fordulnak elő, az édesvízi halfajtákban nem találhatóak meg. Fontos odafigyelnünk, hogy a szervezetünkbe megfelelő omega 3 zsírsav kerüljön. Ha használjuk mint étrend kiegészítő, akkor megtapasztalhatjuk az omega 3 pozitív hatásait is.

🤰A kismamákban segíti a magzat fejlődését, csökkenti a koraszülés előfordulását.

🤱A csecsemőkben szerepe van a megfelelő látásélesség és szellemi fejlődés kialakításában.

❤️Mérséklik a vér koleszterinszintjét, így ezzel együtt csökken az érelmeszesedés és szívinfarktus kialakulásának kockázata is.

🧠Részt vesznek az idegrendszer és sejthártyák felépítésében.

🐟Szerepük van a zsírok szállításában, a gyulladásgátló prosztaglandinok képzésében.

Omega 3 hiánya okozhat :

❤️Szívinfarktust és érrendszeri megbetegedéseket, és nagyobb a halálozás kockázata is.

👊🏻Depresszióra is jó hatással van. Mert az omega 3 hiánya, az agyműködés olyan zavarát okozza, amely csökkenti a stresszhelyzetek megoldására irányuló képességet, ami pedig depressziót okoz.

👦🏻🧒🏻 Azoknak a gyermekeknek, akiknek a szervezete rendszeresen jut omega 3 zsírsavakhoz, a feladatmegoldó- és problémamegoldó képességük javult, gyorsabban értették meg a feladatokat, és javultak az iskolai eredményeik.

🧒🏻👦🏻 🧠Gyerekeknek 14 éves kor rendkívül fontos az omega 3, mivel ezen kor eléréséig fejlődik a gyermekek agya a legnagyobb mértékben.

Amit én használok omega 3 olaj azaz OÉTI által bevizsgált, és minőségi olaj. Testsúly szerint használjuk, és beépül a szervezetedbe, mert nem hiányzik belőle a polifenol, és D vitamint is tartalmaz. Ha érdekel írj, és bővebb információt küldök róla neked 😊.